Åpent Hus for 10. klassinger 08/02-23

Velkommen til Åpent Hus hos oss!

Her finner du mer informasjon.

Husk påmeldingsfristen fredag 3. Februar.

Vi har Åpent Hus for 10. klassinger onsdag 8. februar for elever som ønsker å teste ut toppidrettstilbudet vårt:

• Randonee med friluftsliv
  • Fotball
  • Langrenn

Tilbudet er aktuelt for elever som ønsker å søke studiespesialisering eller bygg- og anleggsteknikk.

Oppmøte og utstyr:

• Fotball: kl. 08:15, oppmøte i Storelvahallen. Elevene har klær og sko til fotballøkt.
  • Langrenn: kl. 08:00, oppmøte på skihuset på Storelva. Elevene har med utstyr for en fristilsøkt.
  • Toppidrett med friluftsliv: kl. 08:15, oppmøte møte på skihuset på Storelva. Elevene tar med utstyr for topptur/randoneeski, støvler, staver og feller.

Alle elevene får tilgang til dusj etter økten.

Etter treningsøkten vil elevene være på skolen og få servert lunsj. I tillegg til informasjon om skolen og ønsket linje vil de treffe elever og lærere. Dagen avsluttes kl. 13:00.

Påmeldingsfristen er fredag 3. Februar. Elevene må velge både ønsket toppidrett og studieretning.

Velkommen til oss!